Marzec, 2009

Wtorek, 31 marca 2009 Kategoria Trening

Lasek Wolski.

Mało czasu było dzisiaj więc tylko o Lasek udało się zahaczyć. Znów zrobiłem sobie teścik pod ZOO i udało się złamać 7 minut. Nie spodziewałem się dobrego wyniki bo po obiedzie byłem i nie czułem się dobrze rozgrzany. Jednak wyskrobałem się na górę w czasie 6.29. Wynik b.dobry, wręcz jestem zaniepokojony, że za dobry. Czy nie za wcześnie złapałem taką formę? Przeanalizowałem ostani kwartał i nie widzę większych błędów, spokojnie robiłem bazę i dopiero od 2-3 tygodnie zacząłem wchodzić na wyższe tętna. Tłumaczę sobie to ubraniem (brak kurtki) i odpowiednim przygotowaniu roweru. W końcu wyregulowałem zacisk i tarcza nie ociera mi o klocki :) Jak by nie było cieszę się gdyż ten czas to mój drógi w karierze i gorszy od najlepszego tylko o 9 sekund. Znaczy się, nie jest źle i trzeba dalej robić to co do tej pory. Żeby jeszcze tylko tak z 2 kg stracić ....
Niedziela, 29 marca 2009 Kategoria Trening

Płasko ale mocno.

Pojechałem sobie po płaskim dzisiaj ale mocno. Po ostatnich, dosyć intensywnych treningach czułem się troszkę zmęczony ale nawet noga podawała dzisiaj. W końcu bez wiatru - od razu średnia lepsza :)
Jutro plaża.
Sobota, 28 marca 2009 Kategoria Wycieczka

Czy to w końcu wiosna ?

Oby tak było. W każdym razie dzisiaj tak było. MTB po bocznych (czyt.dziurawych) polskich drogach wypadło znakomicie. Marcin wyprowadził nas gdzieś gdzie nawet nie wiedziałem gdzie :)
Na szczęscie teraz po wczytaniu trasy z GPS mogę na spokojnie sobie podejrzeć. Zapomniałem paska od pulsometru więc potraktowałem ten wyjazd jako wycieczkę. Ale trening też fajny wyszedł. Pogoda dopisała, co nie znaczy, że nie było śniegu. Wystarczy kawałek na południe w górki pojechać i tam wiosna jakoś niemrawo działa.
Naprawdę udany dzień.

Piątek, 27 marca 2009 Kategoria Trening

Niepołomice.

Wyjazd do Niepołomic. Płasko ale dosyć wietrznie. Starałem się dzisiaj trzymać strefy tlenowej. Chyba się udało.
No, a teraz jestem o te kilka gram lżejszy. Mam nadzieję, że brak zęba mądrości nie spowoduje, że zgłupieję do cna :)
Czuję się dobrze, jak nic się nie będzie działo do wieczora to jutro na rower.
Wyjazd o godzinie 10. Zbiórka róg Błoń przy hotelu Cracovia. W planie dystans około 100 km. Trasa może przebiegać drogami kiepskiej jakości więc zalecany rower MTB.
Czwartek, 26 marca 2009 Kategoria Trening

Podjazdy pod ZOO.

Trening podjazdów. Oczywiście najlepiej robić to śmigając pod krakowskie ZOO. Różnica poziomów wynosi około 120 metrów, a więc 10 takich rundek to już solidny trening wychodzi.
Czas pierwszego podjazdu 7,01 - czas dziesiątego podjazdu 7,58.
Może ten pierwszy powinien kilka sekund krócej trwać ale nie jest źle. Dzisiaj raczej zimno i jeszcze zawiewało trochę więc niespecjalne warunki były.
Podczas ostatniej rundki już miękko w nogach miałem ale udało się nawet załapać na wysokie tętna i czas wyszedł przyzwoity.

Jutro czeka mnie coś nieprzyjemnego mogącego mieć wpływ na kilka najbliższych dni. Ciekawi jesteście ? Nie tajemnica :) - dentysta, a raczej wyrwiząb.
Ciekaw jestem jak będę czuł się na weekend.
Wtorek, 24 marca 2009 Kategoria Przejażdżka

Cztery pory roku.

Pokręciłem się po Lasku Wolskim i okolicach. Sporo terenu stąd ta mizerna średnia. Zresztą jakoś nie miałem parcia na mocny trening i wyszła z tego taka przejażdżka.
Jak wyjeżdżałem z domu była wiosna, w Lesie Wolskim wiatr unosił liście i zrobiło się tak trochę jesiennie. W Kryspinowie spostrzegłem ciemną chmurę, z której już po kilkunastu minutach wysypały się duże ilości śniegu. Typowa zadymka śnieżna, która złapała mnie na podjeździe pod obserwatorium. Lasek Wolski przybrał zimowy wygląd w mgnieniu oka. Za to jak już wracałem, na podjeździe Białą Drogą zaczęło operować mocno słoneczko i poczułem, że mi ciepło.
Poniedziałek, 23 marca 2009 Kategoria Trening

Jazda kuchenna.

Jazda na tenażerze. Pierwsza godzina dosyć mocna z interwałami. Lało się ze mnie jak z fontanny. Potem trochę poluzowałem.
Niedziela, 22 marca 2009 Kategoria Trening

Wietrzny dzień.

Dzisiaj zrobiłem sobie tlenik. Rano pogoda była przyjemna ale jak już wyjeżdżałem słońce zaszło i zerwał się wiatr. Poleciałem do Kłaja i fajnie się jechało bo dosyć ciepło. Wiedziałem, że powrót będzie ciężki gdyż teraz jechałem z wiatrem i czułem to wyraźnie. Tak jak myślałem, gdy w Mikluszowicach zmieniłem kierunek na zachodni zrobiło się ciężko. Jeszcze przez las było jako tako. Jednak gdy tylko wyjechałem na otwarte tereny w Woli Batorskiej zrobiło się koszmarnie. Trochę wolniej dotarłem jednak do domu bez przeszkód, ale już wolę góry :)
Sobota, 21 marca 2009 Kategoria Trening

W końcu góry !

Fortuna kołem się toczy. Narzekałem ostatnio na pogodę ale tym razem był fart. Cały tydzień plucha, a sobota słoneczko. Udało się w końcu w górki wyskoczyć. Chociaż spod Smoka wyjechało nas kilkanaście osób to już w okolicach Wieliczki wszystko zaczęło się rwać. Szybko odpadli górale. Nawet slicki nie pomogły i w Dobczycach było nas już tylko 7 osób. W Wiśniowej ubyło kolejne 2 osoby i na przełęcz za Wierzbanową wspinaliśmy się już tylko w pięciu. Tutaj każdy jechał swoim tempem i rozciągnęliśmy się mocno. Zresztą nie było co się spieszyć gdyż zrobiło się bardzo ładnie. Słoneczko mocno przygrzewało, wokoło ogromne ilości śniegu ale szosa suchutka. W górach panuje jeszcze zima na całego. Widać było jak na Śnieżnicy śmigają malutkie sylwetki narciarzy. Podczas zjazdu do Mszany spotykamy Pocia. Twardy gość - chociaż uciekliśmy mu już przed Wieliczką to jednak samotnie zrealizował plan i dotarł do Mszany inną drogą.
Powrót przez Kasinkę, potem w Lubniu starą zakopianką komfortowo lecimy do Myślenic.
Dalej przez Polankę i Świątniki do Krakowa.
To tyle trasy. Teraz wrazenia z jazdy. To była wycieczka ale to również znakomity trening. Dosyć mocne tempo, trochę górek, jechało mi sie nawet dobrze. Buli ostro dawał i żeby utrzymać koło musiałem niekiedy jechać już pod maxa prawie. Pomimo tego dotarłem do domu bez przeszkód, żadnych kryzysów, odcięcia prądu i nawet jeszcza trochę pary w nogach zostało.
Jutro jakiś dłuższy tlenik planuję po płaskim. Oby pogoda się utrzymała.