Trening

Dystans całkowity:45434.63 km (w terenie 2071.36 km; 4.56%)
Czas w ruchu:1975:47
Wtorek, 18 września 2012 Kategoria Trening

Polska na rowery.

Tym razem pojechałem z grupą zaawansowaną, w końcu trudno nazwać mnie początkującym gdy na moim ciele spor szlifów z niejednego zjazdu można znaleźć. Na pierwszy strzał Dominik wyszperał w lesie jakąś dziurę, do której rzekomo mieliśmy wjechać. Nie wyglądało to na możliwe ale sam zjechał dwa razy co oznacza, że jednak da się.
No i dało, zjechałem dwa razy chociaż nie wiem czy mam ochotę na kolejne razy :)

Potem polecieliśmy dalej i usadowiliśmy się w okolicy Białej Drogi. Kolejny zjazd nie wyglądał tak groźnie ale dawał do myślenia. Zaczynał się uskokiem z korzenia, potem krótka ścianka i najazd na wyciętą specjalnie pod to skarpę. Oczywiście nie trzeba dodawać, że zbyt szybkie najechanie na przeciwległy stok powodowało wylot w przestworza.

Następna miejscówka była chyba najtrudniejsza tego dnia. Trudno to opisać, bywalcy nazywali to "Kamień" Najazd wąskim przesmykiem na duży kamień, po jego przejechaniu mały uskok na drewniane belki i zjazd na kolejny ogromny głaz, z którego najeżony kamieniami zjazd na ścieżkę. W sumie długość jakieś 10 metrów, ale jak dla mnie bardzo wymagające. Okropnie ślisko, pomimo trzech prób nie udało mi się zdać tego egzaminu.

Na koniec poszły trzy dzwony, które po kamieniu okazały się już tylko miłą zabawą :) Ostatnią ściankę zrobiliśmy kilka razy na kilka różnych sposobów.

Niedziela, 16 września 2012 Kategoria Trening

Lanckorona.

Dawno na kolarce nie jeździłem. Trzeba by ja coś odkurzyć, pomyślałem sobie rano. Wyjechałem koło 10 i już po kilkuset metrach poczułem, że lato nieuchronnie ma się ku końcowi. Zimno się robi, bluzę miałem, a i tak czasem tak przewiewało, że nie było zbyt przyjemnie. Trasa do Kalwarii, dalej Lanckorona i Sułkowice. Stamtąd chodziło mi po głowie co by uderzyć na Myślenice ale już nie bardzo mi się chciało więc poprułem tradycyjną trasą przez Radziszów.
Środa, 5 września 2012 Kategoria Trening

Niepołomice.

J.w.
Wtorek, 4 września 2012 Kategoria Trening

Polska na rowery.

Wybrałem się na trening z Polska na rowery. Dawno nie byłem, trzeba powiedzieć, że inicjatywa rozwinęła się do naprawdę dużych rozmiarów. Obecnie grupa dzieli się na dwie częścią, początkujących oraz zaawansowanych. Nie bardzo wiedziałem gdzie moje miejsce więc wybrałem opcję początkujących :)

Sam trening typowy, dojazdy całą grupą do ciekawszych zjazdów i następnie pokonywanie ich kilkukrotnie. Większość zjazdów mi znanych, poziom trudności średnio-trudne. W sumie fajny trening, takie oswojenie się ze stromymi ściankami pomaga gdy pojawiają podczas zawodów lub nawet codziennej jazdy.
Wtorek, 28 sierpnia 2012 Kategoria Trening

Sucha Góra.

Rok temu o tej porze też wybrałem się co by wjechać na Suchą Górę. Nie udało, wtedy miałem kłopoty techniczne. Dzisiaj przegrałem walkę z czasem. Późno wyjechałem, już jadąc wiedziałem, że nie wyrobię. Jednak uparłem się i toczyłem się dalej. No i dojechałem do Czarnorzek, stąd już rzut beretem, maszt na szczycie dosłownie na wyciągnięcie ręki. No ale odpuściłem jednak, coś nie mam szczęścia do tej górki. I tak się spóźniłem....

Poniedziałek, 27 sierpnia 2012 Kategoria Trening

Przejażdżka.

Niby urlop, a czasu mało. Udało się tylko krótki wypadzik zrobić.
Środa, 22 sierpnia 2012 Kategoria Trening

Las Wolski.

Nic ciekawego. Gorąco.
Niedziela, 19 sierpnia 2012 Kategoria Trening

Pagórki na szosie.

Dawno na kolarce nie śmigałem. Dzisiaj pogoda fajna to pomyślałem co by stóweczkę myknąć. Jakoś nie miałem ochoty się bardzo męczyć więc tempo zrobiłem sobie lajtowe. Do Skawiny dojechałem w tempie emeryckim. Dalej na Radziszów już troszkę szybciej ale nadal na lajcie. Dopiero za Radziszowem na głównej drodze trochę przycisnąłem. W Sułkowicach zaczęły mnie już górki przytrzymywać.

Sołtysi Dział czy też Hujówka jak to inni mówią :) poszła nawet sprawnie, no a potem już klasycznie przez Stróżę i Myślenice do Krakowa. Zaczęło mi się spieszyć, miałem być w domu na 14 i istniało ryzyko, że się nie wyrobię. W Swoszowicach spotkałem Lukcia ale tylko machnąłem ręką i nie zatrzymywałem się po czas naglił.
Jutro plaża :)

Czwartek, 16 sierpnia 2012 Kategoria Trening

Las Wolski.

Nie mogłem się dzisiaj zebrać na ten rower. W końcu kobitka stwierdziła, że albo jadę albo łapię się za odkurzacz. No to wybrałem rower :)
Daleko nie jechałem, poleciałem do lasku, od Sikornika starałem się mocniej depnąć. No ale siły nie ma, czuć wyraźnie, że to nie jest forma jak drzewiej bywało. Noga słaba, kilogramów po wakacjach przybyło, niby coś tam jadę ale to raczej takie gramolenie się.

Środa, 15 sierpnia 2012 Kategoria Trening

Jazda.

Miałem w górki dzisiaj jechać ale jak to nieraz bywa wyszło inaczej. Rano pogoda nie wyglądała źle i po śniadaniu zacząłem się pomału zbierać. Jednak zaraz potem wpadło mi coś niespodziewanego do roboty i zeszło prawie do południa. Nie było już sensu gdzieś daleko i skończyło się na wypadzie do Lasku. Stamtąd poleciałem na Kryspinów i Piekary. Za Rączną skorzystałem z przeprawy promowej i wylądowałem pod Skawiną. Stąd już standardową drogą doczłapałem do domu.