Sobota, 13 kwietnia 2013 Kategoria Trening

Kalwaria.

W nocy lało za to rano pogoda obłędna. Pod smokiem spotykamy się w czterech, ale Luzac, który przyjechał na góralu dołącz do ekipy enduro69, która też tam się właśnie zbierała. Jedziemy w trójkę,ja, Marcin i Sławekg.

Dosyć mocno zawiewa z zachodu ale jedzie się nawet dobrze. Sprawnie i szybko docieramy do Kalwarii chociaż Marcin narzeka, że jest jeszcze bardzo osłabiony po chorobie. W Kalwarii skręcamy na Brody i dalej na Lanckoroną. Tutak extra do tej pory pogoda zaczyna się pitolić i przez chwilę nawet zaczyna kropić. Mijamy Lanckoronę i jedziemy do góry na Skawinki.

Wylatujemy na główną drogę skąd na przeł. Sanguszki mamy już rzut beretem. W planie była Hujówka ale Marcin coraz słabszy, a i pogoda nie zachęca bo znów pokapuje. Nie chcemy się rozdzielać więc spadamy w dół do Sułkowic i tradycyjną trasą przez Radziszów wracamy do Krakowa. Teraz jedzie się lepiej bo wiaterek dmucha w plecy.

Wyszła fajna i lajtowa trasa. Niby tych przewyższeń się trochę nazbierało ale tak szczerze to nawet nie wiem gdzie. Mam wrażenie, że cały czas płasko było bo przecież tych zmarszczek jak przeł. Sanguszki nawet nie poczułem w nogach. No cóż może jutro jakiś kwasik się wyprodukuje :)