Niedziela, 13 stycznia 2013 Kategoria Różne

Narty w Lasku Wolskim

Leżą mi te biegówki w piwnicy już od kilku lat. Coś tam kiedyś próbowałem ale jakoś tak bardzo mnie to nie podjarało. No ale tej nocy dosypało trochę śniegu, a już wczoraj będąc w lasku widziałem, że fajne warunki są. No to się wybrałem. I nawet fajnie było. Warunki może nie bajkowe ale bardzo przyzwoite. Oczywiście odciski na dłoniach od kijków mi się porobiły. No w ogóle poczułem, że mam mięśnie w miejscach gdzie całkiem się ich nie spodziewałem :)
Kilka gleb było bo jest problem w bardziej stromych miejscach. Buciki miękkie, niskie, nie zapewniają dobrej kontroli nad nartami. No ale w sumie nie jest tak źle, w jakieś mniejsze górki można by się wybrać.

Ehe...faktycznie rower się mi podpiął. Ale tak rzadko biegam na nartach, że nie chce mi się zakładać osobnej kategorii :)
Furman
- 15:42 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj
Furman, bo to trzeba zsiąść z roweru i tylko na biegówkach, wtedy na zjazdach jest łatwiej. A tu proszę - rower: składak na ramie Ghost Lector i biegówki, typ aktywności: cycling, to jasne czemu Cię nie podjarało i skąd te gleby ;-)))))))))))
A tak na serio biegóweczki są ekstra.
mandraghora
- 10:10 poniedziałek, 14 stycznia 2013 | linkuj
My dzisiaj tez na biegówkach i poziom jazdy podobny do twojego z tym że jakoś nie wyglebiłem dzisiaj :)
woody
- 17:45 niedziela, 13 stycznia 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwiat