Piątek, 2 listopada 2012 Kategoria Trening

Takie tam.

Shit..zamiast jechać z samego rana na rower, kiedy słońce ładnie świeciło ja musiałem robić za hydraulika. W sumie ta uszczelka w baterii 17 lat wytrzymała to nie można mieć do niej pretensji. No ale dlaczego akurat teraz?

Zanim się ze wszystkim uporałem było już południe, trzeba było młodemu obiad zrobić i tak zeszło aż do 14. Pogoda trochę się skiepściła ale źle nie było więc czym prędzej postanowiłem nadrobić stracony czas. Poleciałem w kierunku Niepołomic ale tym razem gdy dojechałem do Szarowa nie skręciłem na Niepołomice tylko odbiłem w prawo na Łysokanie. Przeciąłem szosę tarnowską i bokami przebiłem się do Bodzanowa gdzie znów przejechałem główną drogę i w szybko zapadającej ciemności zasuwałem do domu. Ostatnie kilka km zaczęło lekko padać ale już nawet na to nie zważałem.

• Sprzęt Accent WIELKIE KOŁA

Czyli pierwszą część trasy jedziesz pod wiatr. A jeśli kierunek wiatru się w międzyczasie zmieni to też wracasz pod wiatr :)
A tak poważnie to wiatr był jest i będzie, przywykłem do niego i staram się nie zwracać uwagi. Czy na początku jazdy czy też na końcu to trzeba z nim wygrać.
Furman
- 07:43 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj
Przy takim wietrze jak dziś, to staram się zawsze tak obrać kierunek, żeby nie wracać pod wiatr.
Axinet
- 19:05 piątek, 2 listopada 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa denap