Wtorek, 15 marca 2011 Kategoria Trening

Trening to czy nie trening?

Najwyższy czas na jakiś okres regeneracyjny. Tak sobie pojechałem dzisiaj na trening bez konkretnego planu. Zrobiłem dwa podjazdy pod ZOO i jakoś nie za bardzo miałem ochotę na następne wobec czego odpuściłem i powolutku pojechałem do domu. Nie ukrywam, że czuję w całym ciele ostatnie 3 tygodnie. Jutro plaża, podobno pogoda mia się chrzanić więc wykorzystam najbliższe kilka dnia na odpoczynek. Jest kilka zaległych spraw do załatwienie to akurat przyda się trochę czasu.
  • Sprzęt Author Kinetic

Furman, sluszna decyzja! Jezeli miales 3 tygodnie intensywnego treningu, to tydzien regeneracyjny jest jak najbardziej wskazany! A tymczasem ja Cie troche podgonie w statystykach, bo zaczalem ostatni cykl przygotowan do sezonu, na ktory biore troche wolnego w robocie. :) buli - 14:48 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj
Muszę dychnąć trochę. Nie chodzi o to żeby się zajeździć tylko żeby szybko jeździć :)
Furman
- 13:52 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj
jakie chrzanić [; jutro to jeszcze ciepło i sucho! od czwartku dopiero ma padać :/
waxmund
- 13:43 wtorek, 15 marca 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cwtak