Sobota, 5 marca 2011 Kategoria Trening

W końcu mocniejszy trening.

Ustawka pod Smokiem, pierwsza w tym roku. Pogoda dopisała, frekwencja trochę mniej, wyjechało nas 6 spod smoka. Początek przez miasto dosyć spokojnie ale już do Swoszowic gdy zaczęły się pierwsze wzniesienia Buli narzucił mocne tempo i grupka zaczęła się rwać. Pierwszy odpadł Lesław, który dzisiaj nie czuł się najlepiej i szybko zrezygnował z jazdy. Potem został Maciu, tym razem złośliwość rzeczy martwych gdyż zgubiona śruba mocująca blok w bucie i koniec imprezy dla niego. Zostało nas więc czterech - Buli, Lukcio, Hinol i ja.

Tutaj odłącza się Hinol, który mieszka w Krzeszowicach i wybiera inną drogę.

A my lecimy na Skawinę, w końcu mamy wiatr w plecy i wykorzystujemy to skrzętnie. Trasa mocno interwałowa, sporo krótkich podjazdów ale wspomagani wiatrem zasuwamy szybko mało kiedy schodząc poniżej 4 dych na budziku. W Skawinie czujemy już w nogach całą trasę, zwalniamy trochę i już spokojnie docieramy do Krakowa.

[url=stawka pod Smokiem, pierwsza w tym roku. Pogoda dopisała, frekwencja trochę mniej, wyjechało nas 6 spod smoka. Początek przez miasto dosyć spokojnie ale już do Swoszowic gdy zaczęły się pierwsze wzniesienia Buli narzucił mocne tempo i grupka zaczęła się rwać. Pierwszy odpadł Lesław, który dzisiaj nie czuł się najlepiej i szybko zrezygnował z jazdy. Potem został Maciu, tym razem złośliwość rzeczy martwych gdyż zgubiona śruba mocująca blok w bucie i koniec imprezy dla niego. Zostało nas więc czterech - Buli, Lukcio, Hinol i ja. Do Myślenic tempo idzie cały czas bardzo mocne. Dużo podjazdów, mocny wiatr z boku i ostre naparzanie. W Myślenicach trochę zwalniamy ale kolejny odcinek do Sułkowic znów dosyć mocno. W Sułkowicach skręcamy w lewo i wspinamy się na przeł.Sanguszki, a za nią przez Skawinki i Lanckoronę docieramy do Kalwarii. Tutaj odłącza się Hinol, który mieszka w Krzeszowicach i wybiera inną drogę. A my lecimy na Skawinę, w końcu mamy wiatr w plecy i wykorzystujemy to skrzętnie. Trasa mocno interwałowa, sporo krótkich podjazdów ale wspomagani wiatrem zasuwamy szybko mało kiedy schodząc poniżej 4 dych na budziku. W Skawinie czujemy już w nogach całą trasę, zwalniamy trochę i już spokojnie docieramy do Krakowa