Niedziela, 9 stycznia 2011 Kategoria Trening

Brawo Justyna!!!

Musiałem plany na dzisiaj zmienić bo chciałem obejrzeć Justynę Kowalczyk biegnącą po zwycięstwo w Toud de Ski. Rano było zimno, coś w okolice zera. Ale drogi chyba ciut lepsze niże wczoraj. Padający poprzedniego dnia deszcz roztopił sporo śniegu i już tak nie spływa na drogę. Po nocy wszystko było lekko zmrożone więc jechało sie całkiem przyjemnie. Aż do Kaszowa, wjeżdżając na rondo za Liszkami (pomalutku) położyłem się na asfalcie. Wstając poczułem, że droga to jedno wielkie lodowisko. Wygląda tak jak gdyby była mokra ale to tylko złudzenie bo to nie woda ale lód. Kolejne 2-3 km było nieciekawe, pod górę koła się ślizgają, a w dół to walka o przetrwanie. Nawet na płaskim ciężko było utrzymać się na rowerze. Wyglebiłem jeszcze dwa z czego ubaw miały dziewczyny idące obok :)

Udało się jakoś przetrwać i dalszy trening przebiegł tak jak powinien. Zdążyłem na bieg po wygraną. Twarda babka z tej Justyny, będzie czym się motywować gdy latem będę umierał na podjazdach :)