Środa, 7 lipca 2010 Kategoria Trening

Kiepsko.

Inne plany miałem na dzisiaj ale wyszło jak wyszło. Zamiast długiego tlenu wylądowałem na podjazdach do ZOO. Już pierwszy podjazd pokazał, że nie jest to mój dzień. Już pal licho kiepski czas ale puls jakoś tak zmuliło mi na 140, że nijak wyżej nie chciał skoczyć. Jakoś tam pod szczytem doczołgałem się do 167 ale to nie było to co powinno. Kolejny podjazdy jeszcze gorzej wobec czego po pięciu rundach poleciałem do domu. Zupełnie noga nie podawała. Mam kilka wersji wytłumaczenia się.
Po Pruchniku zrobiłem na następny dzień 3 godzinny rozjazd po górzystym terenie. To mogło mnie załatwić. Niby dobrze się czułem ale być może za długo było i regeneracja została zaburzona. Druga wersja to po prostu kiepski dzień. Czasem jest tak, że noga nie podaje i nic na to nie poradzimy. Nie sądzę żebym tak nagle stracił dyspozycję bo przecież jeszcze w ubiegłym tygodniu robiłem życiówkę pod ZOO.

Natomiast muszę się przyznać, że zaczynam pomału odczuwać zmęczenie. Kilka startów już zaliczyłem, treningi cały czas dosyć długie i ciężkie i chyba już zaczynają mi wchodzić w nogi. Cóż - kiedyś dołek przyjdzie, nie da się cały sezon w szczycie formy jeździć. Oby to było jak najpóźniej i w miarę płytki ten dołek był :)