Środa, 3 marca 2010 Kategoria Trening

Taka tam przejażdżka.

Tylko spokojna przejażdżka dzisiaj. Wykorzytsałem dobre warunki na drodze i przejechałem się na rowerze startowym. Wydaje się wszystko w porządku. Idzie na hak i czeka na pierwszy start - 11 kwietnia w Łężynach.
Jutro raczej bez treningu - brak czasu.

Na sparingu niedzielnym nie było jak zrzucić, gdyż to nie był tlenik. Ja się mocno odwodniłem, gdyż za ciepło byłem ubrany. Po jeżdzie na wadze 2 kg mniej! Ale na drugi dzień już więcej niż miałem dzień przed niedzielnym treningiem. Lesław - 21:20 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Dzisiaj rano pokazało się na wadze 73,8 kg. Ciężko to idzie, nawet bardzo ciężko. No ale bywały sezony kiedy ścigałem się ważąc 77-78 kg. Jak by nie patrzeć te 4-5 kg mniej jednak robi swoje. Bardzo to wszystko dziwne bo weekend był rowerowy i teoretycznie powinienem co najmniej kilogram polecieć ( 9 godzin jazdy) bo nie obżerałem się, a tu dusza. W poniedziałek ważyłem 0,5 kg więcej niż w niedzielę. No ale jeśli trzymam dietę i sporo jeżdżę to pomału to spada.
Furman
- 13:26 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj
Furman. Mam intymne pytanie :) Ile ważysz. Mamy podobną niechęć organizmu do zrzucania nadmiaru kilogramów. Ciekaw jestem jak Ci idzie. kubak - 08:16 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobs