Informacje

  • Wszystkie kilometry: 101068.62 km
  • Km w terenie: 6788.47 km (6.72%)
  • Czas na rowerze: 209d 02h 05m
  • Prędkość średnia: 20.09 km/h
  • Suma w górę: 879011 m
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Furman.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Środa, 16 grudnia 2009

Rozmyślania na trenażerku.

Tak sobie jechałem i różne myśli przychodziły mi do głowy. Nic konkretnego. Przyszły piasty, muszę przyznać, że DT 240- ki wyglądają zarąbiscie. Gdy weźmie się je do ręki jest jeszcze lepiej. Kręcą się tak, że kosmos....pierwszy raz spotkałem się z piastą, która chwycona za ośkę i zakręcona potrafi obrócić się kilka razy wokół własnej osi. Mowa oczywiście o piaście nie zaplecionej :)
Z drugiej strony widać różnież jak delikatna to konstrukcja. Moje były już zaplecione ale udało się wytargowaćje je solo. Widać,że była tam założona kaseta bez aluminiowego pająka o czym świadczą delikatne nacięcia na bębenku. Również kołnierz wygląda na delikatny, szprychy pozostawiły po sobie aż nazbyt wyraźne ślady. Poza tym piasty są nowe, czyściutkie i jeśli się kreciły to co najwyżej na jakimś testowym rowerze.
Mam już również obręcze i w tym przypadku sparwa jest o wiele bardziej skomplikowana. Moje wymarzone Olympici są obłędne. Aż strach myśleć, że mam na tym pokonywać karpackie zjazdy w następnym sezonie. Lekkie, piękne i raczej niezbyt tanie. Jednak po pierwszym uniesieniu przychodzi szok.

SPAWY !!!

Fatalne wykończenie. F A T A L N E !!!

Zadziory okropne. O ile jeszcze jako tako widzę to podczas używania z dętkami to już jazda na tubbulesach jakoś nie kmini mi w głowie. Bo bo jak opona ma ściśle przylegać do ścianki gdy w miejscu łączenia, po wewnętrznej stronie są dwa solidne garby odstające od tych ścianek na co najmniej 1-1,5 mm. Sam nie wiem, może latex to uszczelni, może trzeba bedzie samemu podszlifować ale przecież nie po to kupowałem za niemałą kasę obręcze żeby teraz latać koło nich z pilnikiem.

Poważnie rozważam zwrot. Muszę sie z tym przespać.
  • DST 40.00km
  • Czas 02:00
  • VAVG 20.00km/h
  • Kalorie 1200kcal
  • Sprzęt Kolarka - no name.
  • Aktywność Jazda na rowerze

Komentarze
Też dzisiaj dostałem z nowej dostawy z Lemonbike-u. Moje 32h odpowiednio: 338 i 346. Ja będę składał na zwykłych compach i chosenie. Całość około 1530g.
kolarzyk
- 21:05 piątek, 18 grudnia 2009 | linkuj
Olympic 32 otwory - jedna 335, druga 342.

Przed chwilą zrobiłem kalkulację na stronce DT SWISS - komplet kółek wyliczyło mi na Super Compach 1485 gramów. Rozważam jeszcze opcję założenia Sapimów CX - wówczas wyszło by jakieś 30 gr. mniej czyli w okolicy 1450. Z tym, że w przypadku szprych raczej nie nastawiam się na wagę ale wytrzymałość. Super Compy czy Sapimy ?

Do tego jakieś lekkie tarcze i koła wyjdą sporo lżejsze niż dotychczasowe XTR-ki. No ale wolę nie liczyć ile mnie to kosztowało :)
Furman
- 20:58 piątek, 18 grudnia 2009 | linkuj
Jak wagowo wyszły Twoje egzemplarze?
kolarzyk
- 20:17 piątek, 18 grudnia 2009 | linkuj
no to zaszalałeś z tymi 240
bikergonia
- 18:53 piątek, 18 grudnia 2009 | linkuj
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa przet
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]


Blogi rowerowe na www.bikestats.pl