Piątek, 4 grudnia 2009 Kategoria Trening

Trenażer.

Smog opanował Kraków. Jazda w tych warunkach to chyba niezbyt zdrowa jest. W każdym razie tak czy tak nie miałem wyboru i wieczorkiem wylądowałem na trenażerku.
Kubak pisze, że coraz bardziej przekonuje się to tego rodzaju treningu. Ja powiem więcej, może to herezja ale nawet lubię tak pokręcić w kuchni. Już pomijam fakt, że to rewelacyjny trening. Najprzyjemniej jest wiosną gdy co poniektórzy budzą się ze snu zimowego ja już łoję podjazdy bez większej zadyszki. Fajnie jest naprawdę.
Dlatego właśnie najlepsze wyniki wykręcam w pierwszej części sezonu. Nie dlatego, że się zajeżdżam wcześnie ale po prostu rywale dochodzą do formy i najzwyczajniej w świecie mnie objeżdżają. Więc cieszę się z tego, że chociaż w maju i czerwcu mam szansę powalczyć.

A jutro pogoda zapowiada się nice więc trzeba korzystać. Cel Rudno. Zbiórka 9.30 pod smokiem. Uwaga będzie Buli, Skrzynia i Michnik. Co to znaczy ?
Kto nie wiem to niech wpada, przekona się :)