Wtorek, 2 czerwca 2009 Kategoria Przejażdżka

Przejażdżka.

Trening to czy nie trening ? No dobra - obijam się trochę ostatnio ale może na dobre mi to wyjdzie. Poza tym nawet dobrze się składa gdyż po maratonie w Szczawnicy trzeba ostro się wziąć za rower. Dzisiaj starczyło czasu na solidne mycie i pobieżne szacowanie stanu technicznego. Na początek to pęknięta szprycha w tylnym kole (cały czas śmigam na rezerwie). Jednak z tym nie ma problemu bo to klasyczne kółko i już naprawione, co nie znaczy, że jest w idealnym stanie.

Poza tym rower wydaje się zdatny do jazdy. Oczywiście nic nie kręci się tak jak powinno ale gdy podeschnie, oczyszczę go pędzelkiem na sucho, wymienię klocki i potraktuję smarem gdzie potrzeba powinno wszystko hulać.

Odebrałem w końcu kółko. Tak się składa, że pod moją presją :) Tomek ( Mongoł) naprawił uszkodzenie "gospodarczym" sposobem zanim jeszcze przyszła przesyłka od Pawlaka. Tak więc szprychy już mam (22 zł/szt) ale przetestuję samoróbkę. Będzie doświadczenie na przyszłość. Mam nadzieję, że nie strzeli mi toto na trasie w Nowym Żmigrodzie.

A jak już o kółkach to fajny komplet jest do wzięcia. Używane Crossmaxy SLR. Stan wydaje się bardzo dobry (macałem), cena 1300 zł. Oczywiście UST, pod tarcze na 6 śrub, płaskie szprychy, maszyny. Naprawdę kultowe kółka, sam się nad nimi zastanawiam :)

Jutro w planach jakiś dłuższy tlenik, mam nadzieję, że pogoda dopisze. Potem prace techniczne przy rowerze i liczę, że doprowadzę go do stanu używalności.