Poniedziałek, 16 marca 2009 Kategoria Trening

Czas odpocząć.

Rozpoczęty dzisiaj tydzień postanowiłem zrobić sobie regeneracyjny. Nawet dobrze się składa bo nie zapowiada mi się przez najbliższe dni dużo czasu na rower. Dlatego pokręciłem sobie w kuchni. O ile dobrze liczę to przekręciłem już 3 tysiąc.
Od listopada kiedy to rozpocząłem całą zabawę w trening przejechałem już pewnie ponad 5 tys i spędziłem na produkcji potu bardzo dużo czasu. Przez ten okres nic nie zakłóciło treningu, żadna choroba czy inna przygoda. Cały czas udało mi się realizować zabawę tak jak sobie to zaplanowałem. Nie są to jakieś specjalne plany, ot po prostu najpierw robiłem bazę, potem podciągnąłem trochę tempo, a od niedawna przestałem się ceregielić i coraz częściej i więcej staram sie jeździć na wysokiej intensywności. W tym roku również przestałem zwracać uwagę na kadencję gdyż pomimo wielu starań nie jestem w stanie przestawić się na szybkie obroty. Od wielu lat wiedziałem, że za mocno kręcę lecz w końcu postanowiłem się z tym pogodzić. Skoro mnie takiego natura stworzyła to niech tak będzie. I muszę powiedzieć, że dobrze się z tym teraz czuję.
W tym tygodniu trochę poluzuje ale już od soboty ruszam ostro do akcji gdyż zamierzam zamknąć ten miesiąc 70 godzinami treningu. To chyba max. jaki uda mi się osiągnąć. Ale takie właśnie są plany, w kwietniu zaczynają się starty i raczej trzeba będzie zejść z godzin, a bardziej postawić na szybkość. Myślę, że solidnie przepracowana zima pozwoli mi dociągnąć na metodzie startowej do września.
  • Sprzęt Kolarka - no name.