Piątek, 23 stycznia 2009 Kategoria Samo gadanie

Dzisiaj plaża i rozmyślania.

Tak jak napisałem dzisiaj planowo wypada mi odpoczynek. Ostatnie treningi chociaż nie były zbyt intensywne to jednak z racji długości ich trwania i specyfikacji (trenażer) dały mi trochę popalić. Już połowa stycznia, niby do sezonu jeszcze daleko ale coraz częściej myślę o nadchodzących startach. Kalendarz zawodów zaczyna pęcznieć, a terminy i lokalizacja już poustalane. W tym roku moim priorytetem będzie zrobienie generalki w Cyklokarpatach. W następnej kolejności mam zamiar walczyć o punkty dla mojej drużyny
B&K-Herbapol - rowerowanie.pl
o ile nie będzie to kolidowało z moim pierwszym celem. Następne w kolejności będą starty w Pucharze Tarnowa oraz Pucharze Smoka. Na końcu jakieś okazjonalne starty w imprezach typu Małopolska Liga Górska, maratonach Grabka lub innych okolicznościowych imprezach. Wstępnie mój kalendarz startów na pierwszą połowę roku przedstawia się następująco.

11.04 - Puchar Tarnowa
20.06 - Puchar Tarnowa lub maraton Złoty Stok
21.06 - maraton Wierchomla
28.06 - maraton Kraków

Takie są plany. W zależności od tego jaka będzie forma, jak będzie żarło, będę już na bieżąco podejmował decyzje o zmianach jednych startów na inne.
A teraz już tylko produkowanie potu :)